Одесса

Одеса поєднує в собі непоєднуване. Курортне місто з легковажною, майже анекдотичною славою.

воскресенье, 6 июня 2010 г.

Войовнича безвідповідальність. Чому постраждалим від стихії одеситам допомагають журналісти та волонтери, а не влада?

furi2

Переглядаючи Інтернет і телеекран в ці дні вимушеного сидіння будинку - хвороба, я не можу стримати міцних слів.

Наприклад, щодо соціальної допомоги.

Як мені здається, в подібній ситуації всі соціальні служби міста повинні негайно зайнятися тим, чим зараз займаються добровольці, і ті, що з Олексієм Гончаренко, і ті, що з Андрієм Голубова, і всі інші. Але хліб для хворих людей, ліки, повинні надавати, насамперед, соціальні служби. Вони взагалі працюють зараз, чи ні?

А тим, чим займається АТВ, повинні були б займатися міські структури. Але і тут повне мовчання. Але у мене є ще одна історія.

Так вже вийшло, що в нашій редакції виявився родич одного з далекобійників, які в'їхали вчора в Одесу. Саме від нього, ми дізналися, що машини далекобійників зупиняють на першому КП перед конюшиновий мостом. У місто в'їжджати їм не можна. І діватися їм нікуди. Вони стоять на місці і гріються солярій. Але скільки може в них бути соляри? Скільки вони можуть там стояти?

За їх словами, очисна техніка працює не боляче добре, але вони, як зрозуміло, люди упереджені. Але їх вразило, що техніка чистити не під'їзд у місто - а дорогу на Київ. Втім, вони, як уже сказано, люди упереджені, усю інформацію у них немає.

Але ж вони люди. Той, хто віддавав наказ не пускати машини в місто, може бути і прав. У цих умовах великі машини, може бути, перекрили б вулиці. Хоча не таке вже і великий рух. Але, може бути, це було правильне рішення. Але далі. Якщо хтось узяв на себе відповідальність за те, що не пустив машини в місто, він же зобов'язаний взяти на себе відповідальність за цих людей. Адже він ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ подумати, що вони будуть їсти, і як вони будуть жити в степу під снігом. Ну, на п'ять хвилин вперед подумати треба?

Ніхто ні про що не подбав. Крім телекомпанії АТВ, яка дала адреси, де можна отримати гаряче питво.

Мені цікаво, що АТВ замінює штаб надзвичайних подій?

Я не повірив у це і зв'язався з обласними структурами. Мені відверто сказали, що правильно, що їх не пустили в місто, так як вони перекрили б дороги в цьому випадку. Чудово, кажу, я, а що далі. Що їм робити? Відповіді немає.

Родичі далекобійника подзвонили в приймальню Ворохаєва. Їм сказали: «Нехай вони повертаються до Києва!»

Я скажу чесно, я просто в шоці від цієї безвідповідальності.

Можна довго і багато говорити, що є проблеми. Так, є. Можна говорити, що не вистачає техніки. Але коли представники влади не можуть запропонувати більш-менш здорові рішення з ситуації, створеної за їхнім наказом - у мене просто опускаються руки.

Комментариев нет:

Отправить комментарий