Одесса

Одеса поєднує в собі непоєднуване. Курортне місто з легковажною, майже анекдотичною славою.

воскресенье, 6 июня 2010 г.

Правда як мету. Я - Андрій Колісниченко,

blak5410

Я - Андрій Колісниченко, кореспондент . Народився десь у 80-х роках. Раннє дитинство проходило під гаслами гласності, напевно, тому найбільше люблю свободу та справедливість. Саме ця дивна любов привела мене в журналістику. Так, я правдолюб, але, як кажуть, у кожного своя власна правда. А Макаревич співає: «Правда коли-небудь переможе, навіть якщо загине в бою». Мабуть, це і все про мене. Ах, так! Редактор задав тему «Я і ». Я за правду, ну, а ця мила «кришка люка» дає можливість донести цю правду до суспільства, тому для кого ми «кришка люка», якою можна звездануть ворога, а для кого - і точний приціл.

З матеріалів автора:

Є така професія: людей закопувати! Офіцер-підводник успішно освоїв ремесло могильника

Заворушення під Одесою: монтаж ЛЕП триває, люди готують «коктейлі Молотова» (фото)

А ви забираєте за своїм собакою? Історія однієї такси

Хочеш цього, а хочеш куй ... Одеський коваль робить клинки з десятків тисяч шарів сталі (фото)

Міліція зачищає одеські вулиці від бездомних?

Комментариев нет:

Отправить комментарий