Одесса

Одеса поєднує в собі непоєднуване. Курортне місто з легковажною, майже анекдотичною славою.

суббота, 15 мая 2010 г.

ШОК! В одеських супермаркетах з'явилися інтелігентні охоронці

214431_max

На картці фотик - стадіон і дитяча офтальмологія, але мені треба зайти в гастроном. Все-таки перед тим, як включити розумові процеси, непогано б мозкові м'язи чимось підзарядити.

Так от ... Маленький супермаркет на Довженка кут проспекту Шевченка. Заходжу, і на вході - він. Променистий, аж світиться.

«Здрастуйте! Проходьте, будь ласка! Гарна погода сьогодні, чи не так? »-

роздає він відвідувачам реверанси, прийняті в пристойному суспільстві. Але ніяк не в грубій середовищі магазинних сек'юріті! Я, ошалев, без жодних розмов, хоча зазвичай люблю повиежіваться, залишаю на проході свою торбинку з журналістськими пожитками. Пробігшись повз полиць, беру, що там мені було потрібно і, розрахувавшись на касі, підходжу назад до камери зберігання.

- Ви - перший на моїй пам'яті охоронець в гастрономах, який із входу не викликає відторгнення, - кажу я, глянувши на бейдж, співробітнику відділу безпеки Євгенію.

- Взагалі-то, я вчитель історії. Але вечорами доводиться бути охоронцем, - ніяковіючи, визнається людина, розриваючи мій чек. - Життя змусило, от і підробляю.

Дійшовши нарешті до робочого місця, мені в голову прийшла одна думка. У країні зароджуються капіталізму та ринкової економіки конкурентною перевагою цілком може бути охоронець-учитель! Тьху ти ну ти! Я, звичайно, не фахівець, але, вибачте, це ж наскільки в нас хренова ця сама ринкова економіка ... Загалом, сенсація! В Одесі з'явився інтелігентний охоронець. Не пропустіть!

Комментариев нет:

Отправить комментарий