Одесса

Одеса поєднує в собі непоєднуване. Курортне місто з легковажною, майже анекдотичною славою.

суббота, 15 мая 2010 г.

Валерія в Одесі розповіла, що позбавляє дітей комп'ютерних ігор та укладає їх під домашній арешт

dfkthbz

Головна багатодітна пара російської естради - співачка Валерія та її чоловік - продюсер Йосип Пригожин відвідали круглий стіл, який дав старт акції «Тиждень багатодітній сім'ї» в Одесі. Валерія розповіла, як зберегти красу, поділилася методами виховання дітей та секретами міцної родини.

- Йосип - це мій однодумець, а наша сім'я - це єдине ціле. Ми все робимо разом. Саме тому нам так добре разом живеться. У нас на двох шестеро дітей - троє моїх і троє Йосипа. Але ми вважаємо, що це наші спільні діти. Ми все робимо разом - відпочиваємо і працюємо. Я навіть не уявляю собі відпустки без дітей. У нас навіть не виникало бажання, кудись їздити без них, - сказала Валерія.

У свою чергу чоловік Валерії - Йосип Пригожин зазначив, що сімейні цінності треба прищеплювати з самого дитинства.

- Особистість людини формується з дитинства. Я дуже радий, що мої діти ростуть у здоровій сім'ї та атмосфері. Мої діти називають дітей Валерії братами і сестрами. Те ж і з іншого боку. Мені це дуже подобається, - продовжив Пригожин.

Йосип розповів, що вони з Валерією часто їздили по дитячим будинкам та інтернатам і навіть планували усиновити дитину, але натрапили на бюрократичні зволікання.

- Так, ми б дуже хотіли хлопчика взяти в сім'ю. Але стали виникати юридичні проблеми, які в силу своєї зайнятості ми не в силах вирішити. У цьому повинні бути зацікавлені обидві сторони, - говорить Пригожин.

- І мені сподобалася дівчинка з одного дитячого будинку. У неї величезні очі, повні суму. При вигляді її я не могла не плакати, ми б взяли її, але юридично вона не вільна. А ось цих мам, які кидають своїх дітей, я б до ганебного стовпа прив'язувала, - говорить Валерія

До речі, багатодітність в сім'ї Валерії та Йосипа - це спадкове, причому з обох сторін. У сестри Йосипа - вісім дітей, а у прабабусі Валерії - одинадцять.

- Головне для чоловіка - не боятися відповідальності. Ось чоловік моєї сестри прийняв шістьох дітей, і все у них добре, - ділиться Пригожин.

За словами Йосипа, своїх дітей вони тримають в строгості і не дозволяють їм сідати на голову. А Валерія зізналася, що іноді карає своїх чад, позбавляючи комп'ютерних ігор і навіть застосовує на домашній арешт.

- Буває таке, що хтось побився або посварився. Я караю відразу всіх і не розбираюся, хто почав. Позбавляю відразу розваг - телевізора, комп'ютерних ігор. Кажу, хочете розважитися, ось книжечку візьміть, почитайте або олівчик-порісуйте. Проходить пару днів, а у них повна ідилія - все тихенько займаються і ніхто не свариться, - каже Валерія.

Багатодітна мама також поділилася з одеситка секретами краси.

- З моменту народження свого первістка я ніколи не забувала, що я жінка. Я купувала собі касети з шейпінгом і займалася. Треба себе любити і приділяти собі хоча б годину часу, - говорить співачка.

На завершення бесіди Валерія закликала всіх одеситок не боятися народжувати.

- Бог дасть на кожну дитину. Може, спочатку будуть складно, але потім буде тільки радість. Головне віра в те, що все вийде! - Сказала співачка.

- Валерія - яскравий приклад того, як жінка може справлятися з обов'язками мами і робити успішну кар'єру. На прикладі цієї родини можна зрозуміти, що сімейні цінності - найважливіше в житті, - розповіла організатор акції, голова Одеської міської ради багатодітних сімей Олена Ніколаєнко.

Акція «Тиждень багатодітній сім'ї» присвячена святкуванню Дня сім'ї та Дня матері. За словами організаторів, мета цього проекту - пропаганда великий, міцною, успішної багатодітної сім'ї.

Жанна Жукова,

Комментариев нет:

Отправить комментарий