Одесса

Одеса поєднує в собі непоєднуване. Курортне місто з легковажною, майже анекдотичною славою.

вторник, 1 июня 2010 г.

Сортірний свавілля. В одеській лікарні ввели плату за вхід в туалети

blak5364

Одеські медики отжигают не по-дитячому! Їм, судячи з усього, вже не вистачає на їжу тієї неформальної плати, а кажучи простіше, хабарів, які вони стягують з бідних пацієнтів під виглядом «благодійних внесків». Відтепер, зібравшись у лікарню, не забудьте понад «внесків» захопити ще пару-трійку гривень. А то доведеться, вибачте, писати в штани, бо де-не-де введено платний вхід в туалети.



Не так давно мені довелося відвідати Одеську міську клінічну лікарню № 1, більше відому як Єврейська. Чекаю собі, значить, прийому у лікаря, і раптом притиснуло «по-маленькому». Підходжу до туалету і ... цілу замок. Закрито! Питаю у санітарки, де взяти ключі?

-Пройдіть п'ятнадцятого кабінет, там вам дадуть, - відповідає вона.

Іду, куди сказано. Там сидить ще одна санітарка. Строга, в синьому халаті. Прошу дати ключі від туалету.

-Туалет варто рубль, - чую у відповідь.

-Який такий рубль? - Офігел від такого нахабства я.

-Повторюю, туалет у нас платний і коштує одну гривню, - зло огризається санітарка.

- На якій підставі у вас платний туалет? -

-А тому, що за 600 гривень зарплати я не має наміру прибирати чуже лайно, - обурюється співрозмовниця.

-А якщо в мене немає грошей, тоді куди мені йти?

- Я вам кажу: туалет у нас платний, а якщо у вас немає грошей, то мочіться в штани, - відчеканив медпрацівниця.

У цей час до кабінету зазирає якийсь африканець і, як і я, просить ключі від вбиральні. На ламаною російською. Для нього вартість відвідування туалету зріс до 5 гривень. Чорношкірого така ціна не збентежила, він дістав з кишені п'ять гривень, за що отримав рулон паперу та ключі.

Поспілкуватися з цього приводу з завідувачем відділенням не вдалося - шановного доктора не було на робочому місці.

У свою чергу, перший заступник управління охорони здоров'я Одеської міськради Алла Прохорова повідомила «», що в управлінні про платні туалетах чують вперше, і це є незаконним.

Тим часом, як стало відомо «», плату за вхід в сортир стягують, не тільки в Єврейській, але і в деяких інших клініках міста.

Комментариев нет:

Отправить комментарий