Одесса

Одеса поєднує в собі непоєднуване. Курортне місто з легковажною, майже анекдотичною славою.

суббота, 22 мая 2010 г.

Боделан звернувся до одеситів: «Я ще готовий послужити народові України, послужити своєму рідному місту»

_picture_file_path_252681

Екс-мер Одеси Руслан Боделан, який в даний час живе і працює в Санкт-Петербурзі, звернувся до городян з відкритим листом.

Текст листа надала колишній прес-секретар міського голови Ірина Долматова. Наводимо його повністю, без купюр і правок:

«Дорогі одесити!

В останні дні до мене надходять численні дзвінки від жителів міста, від представників засобів масової інформації з проханням прокоментувати останні політичні події в Україні, висловитися про мої особисті плани.

Хочу одразу ж сказати, що піднята галас у засобах масової інформації навколо мого імені, публікація нібито мого звернення до одеситів - чергова чорна акція, чергова спекуляція на моєму імені, і я до цих справ не маю ніякого відношення.

А тепер по суті поставлених питань відповідаю.

1. Обрання Віктора Федоровича Януковича Президентом України - закономірність, викликана політичною та економічною ситуацією в Україні, збільшеним авторитетом Партії Регіонів. По суті - це продовження першої перемоги на минулих виборах, яка була перекреслена, вкрадена «Майданом». Віктору Федоровичу чекає величезна і важка робота зі стабілізації всього життя в Україні і, перш за все, з об'єднання всіх громадян країни і їх мобілізації на розв'язання найскладніших економічних і соціальних завдань. Йому належить подолати найсильніший опір своїх опонентів і недругів, як у центрі, так і на місцях.

Переконаний, що він зуміє впоратися з цими завданнями, спираючись на широке коло людей, що володіють хорошими професійними навичками і щиро охочих зробити Україну потужну й процвітаючу державу.

2. Що стосується моїх особистих планів.

Вони полягають, перш за все, у відновленні справедливості і законності в розгляді звинувачень відносно мене.

Для мене, так, я думаю, і для багатьох одеситів цілком очевидно, що я піддавався переслідуванням з політичних мотивів, і кримінальне обвинувачення проти мене безпідставно і антизаконно.

Протягом ось вже майже п'яти років я намагаюся це звинувачення оскаржити, завжди був і залишаюся готовим до співпраці зі слідством. Я ніколи і ні від кого не ховався, але всі мої звернення ігнорувалися і не розглядалися. Але я не втратив віру в торжество Закону, в торжество справедливості, і хочу вірити, що всі звинувачення на мою адресу будуть зняті.

Чи хочу я повернутися в Україну? Звичайно ж, хочу. Я хочу бути поряд зі своїми дітьми, онуками, хочу мати можливість ходити до могил своїх батьків, близьких, та й, чого гріха таїти, самому бути похованим на рідній землі. Але це залежимо від торжества Закону.

Чим я займусь, повернувшись на Батьківщину? Відверто кажу - не знаю. Я знаю тільки одне - що я ще готовий послужити народові України, послужити своєму рідному місту, області, і мене абсолютно не турбує, на якій посаді це можна буде робити ».

Комментариев нет:

Отправить комментарий