Одесса

Одеса поєднує в собі непоєднуване. Курортне місто з легковажною, майже анекдотичною славою.

среда, 19 мая 2010 г.

Парадокси від Одеської міськради: небідним гумористові - квартиру, бомжу-ветерану - дуля

13-ea072

Одеська мерія, привітавши сатирика Жванецького бульваром його імені, вирішила не зупинятися на досягнутому. Подарунок отримає ще один гуморист з Одеси, який цієї весни буде справляти свій ювілей, - Роман Карцев. 20 травня йому виповниться 70 років. Роману Аншелевічу дістанеться ... ні, не названа його псевдонімом вулиця, а квартира в елітному районі Одеси. На порядку сьогоднішньої сесії міськради про це є відповідний пунктик.

Здавалося б, що тут такого? Ну, отримає артист, нехай навіть зовсім не бідний, нехай володіє житлом у Москві, квартиру? Так хороший же артист! Проте наскільки етична несподівано охопила Думську любов до сатирикам-гумористам на тлі того, що з січня цього року мерія не може виділяти квадратні метри черговикам? Яких у нас ні багато ні мало більше 20 тисяч? Я вже не кажу про молоді сім'ї, які де тільки не живуть ... У знятих невідомо у кого за скажені бабки квартирах, у комуналках, общагах і т.д. і т.п.

А адже в Одесі є навіть бомжі-ветерани! 83-річну Микола Семенович брусниця, наприклад. Інвалід війни, яку пройшов від Сталінграда до Берліна і назад. Офіційний бездомний з 1998 року: став жертвою квартирних шахраїв. Подробиці опускаємо на прохання ветерана ... Важливо інше. Він неодноразово писав у всі інстанції, у тому числі меру Едуарду Гурвіцу. І завжди отримував ось такі відписки. Вчитайтеся в них.

apicturepicture2225_70511

Заслужена людина, виборець, між іншим, звертається до керівника міста, а в того немає часу на те, щоб його прийняти особисто. Пенсіонера відсилають до якогось клеркові, який нічого не вирішує і вирішувати не хоче.

- На особистому прийомі чиновник мені сказав, що не може мені допомогти, оскільки він усього лише підлеглий, - каже Микола Семенович. - З цього я роблю висновок, що з боку Гурвіца і Кучука на нього чиниться тиск. Я так і написав у зверненні до мера. Але ні Гурвіц, ні Кучук теж не змогли мені допомогти. І мені нічого не залишається, окрім як звертатися до суду з вимогою про захист моїх прав.

У 2007 році Брусника поставили на квартирну чергу. У списку інвалідів Великої Вітчизняної війни він числився тоді під номером 28.

Минуло два роки, а віз, вибачте за штамп, і нині там.

- З огляду на темпи будівництва нових будинків, я повинен був отримати нову квартиру ще років 5 тому, найпізніше. Але цього не сталося.

apicturepicture2224_82053

Ось така історія. З одного боку, гуморист, загрібати тисяч за двадцять баксів з кожного свого виступу, і якому чомусь потрібно подарувати ще одну квартиру до кількох вже наявних, з іншого - бездомний ветеран, якому власного житла, очевидно, вже не бачити ... А що, він же старий, до смерті трохи залишилося.

Микола Ларін, «».

PS Мене можуть звинуватити в тому, що я перекручують факти. Адже на порядку денному сесії сказано не «подарувати», а продати квартиру Роману Аншелевічу Кацу (Карцеву). Так, на порядку саме так і сказано. Однак якщо проаналізувати аналогічні рішення міської ради, стане очевидно, що середня ціна такого продажу - 1 гривня 20 копійок. 20 копійок при цьому стягується як ПДВ ....

.

Комментариев нет:

Отправить комментарий