Одесса

Одеса поєднує в собі непоєднуване. Курортне місто з легковажною, майже анекдотичною славою.

пятница, 28 мая 2010 г.

Роберт де Ніро постійно питає у Шевченка про Одесу

robert-de-niro-20050818-63179

Нападаючий київського Динамо Андрій Шевченко не зміг назвати куточок на землі, де б він залишався невпізнаним, а також розповів про своє знайомство із зіркою Голлівуду Робертом Де Ніро.

- Де я залишаюся незнанням? Навіть не скажу. Дізнаються всюди. Навіть у найвіддаленіших куточках Америки, де сокер в популярності явно поступається іншим видам спорту, - сказав він. - Пам'ятаю, з сім'єю відпочивали на Багамах в одному дуже гарному закритому місці. До кінця відпустки залишалася тиждень, і я підтримував форму, потихеньку бігаючи кроси. Минув як-то одну компанію, раптом від неї відокремився якийсь хлопець і помчав за мною. «Ти, - питає, - Шевченко?» - «Так» - «Знаєш, - вигукнув він, - я дуже вболіваю за Челсі. Зустріти тебе тут - величезна честь і велике щастя »-« Приходь, - сказав, - завтра в той же час - дам автограф ».

Назавтра в наш котедж прийшов службовець і сказав: «Вибачте, вас запрошує на обід дуже шанована людина». Не знаю, чи варто називати його ім'я, але це дуже відомий актор і режисер.

Запрошення здивувався, адже ми не були знайомі. Виявилося, вчорашній шанувальник Челсі працює на його родину, у хлопця як раз день народження, і бос вирішив зробити йому подарунок, запросивши мене в гості. Ми з Кріс погодилися, і з тих пір з цим відомою людиною у нас зав'язалися дуже хороші стосунки.

До цих пір листуємося, і він постійно розпитує мене про Україну, а особливо - про Одесу. Хто він? Роберт Де Ніро. Видатний актор і просто дуже цікава людина.

Нагадаємо, нападаючий київського Динамо і капітан збірної України Андрій Шевченко зайняв друге місце в опитуванні сайту Goal.com, який визначав кращого форварда останнього десятиліття.

Комментариев нет:

Отправить комментарий