Одесса

Одеса поєднує в собі непоєднуване. Курортне місто з легковажною, майже анекдотичною славою.

вторник, 18 мая 2010 г.

Одеса: члени виборчих комісій і спостерігачі від Тимошенко звинуватили ЇЇ в жадібності

67280

У Малиновському районі Одеси спостерігачі і члени виборчих комісій від Юлії Тимошенко незадоволені тим, як виборчий штаб програвшого кандидата веде з ними розрахунки. Сьогодні прийшли в місцеву організацію «Батьківщина» вимагати справедливості. Люди стверджують: їм сильно урізали зарплати, заплатили менше обіцяного. Крім того, за перший тур гроші давалися лише за умови, що активісти будуть продовжувати роботу в другому турі.

- Я працювала головою на першому турі, відпрацювала всі, щоправда, із запізненням, але заплатили, пішла на другий тур при тому, що якщо б я не пішла працювати, то й за другий тур б не заплатили, - розповіла голова дільничної комісії Юлія Катання.

- Нехай хоча б віддадуть те, що обіцяли, за ту роботу, яку ми проробляли, - обурюється член виборчкому Олена Клос. - У мене вдома маленька дитина, а мені заплатили лише 200 гривень, хоча обіцяли 70 гривень за годину. Я хочу знати, на якій підставі нам урізали зарплату!

Представники Малиновського штабу Тимошенко, у свою чергу стверджують, що незадоволених одиниці. Вони, мовляв, хочуть отримати більше, ніж їм належить. За версією глави штабу Григорія Гриншпун, винагороду видавалося раз на місяць. А оскільки в лютому люди відпрацювали тільки тиждень, то й отримали менше.

За наявною у нас інформацією, аналогічна ситуація склалася і в інших районах Одеси.

Комментариев нет:

Отправить комментарий